Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

2000-2006 | silnik: S54
mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: mateush » sob mar 21, 2009 12:53

Po zmianie katalizatorow na 100cell Supersprinta wywala mi blad katalizatorow. Pdodbno rozwiazaniem moze byc wysuniecie sond lambda za pomoca czegos takiego:
Obrazek

I tu moje pytanie, co to jest "Spark plug non-fouler"? Zakladam ze cos do swiec... Gdzie takie cos dostane?

Produktem koncowym jest cos takiego:
Obrazek
Obrazek
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: Bombel » sob mar 21, 2009 21:00

Poszukaj w jakichś sklepach z instalacjami hydraulicznymi, czy instalacyjnymi. Myślę, że da się tam dostać taką "redukcję" o ile to ma być tylko kwestia odsunięcia sond dalej od katów. Jak nie to dorobi Ci takie każdy tokarz.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Keepsake
Posty: 243
Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
Lokalizacja: zza winkla
Kontakt:

Re: Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: Keepsake » czw mar 26, 2009 00:46

Mateush daj znać czy zadziała strasznie jestem ciekaw bo ja po chłoście też dostaję błędów katów i już mam trochę dość ich kasowania za każdym razem... nie mówiąc o tym że już są pewnie zatkane i chciałbym je wywalić całkiem ale nie chcę potem walczyć z elektroniką (mam wersję USA co gorsza) - także bardzo kibicuję temu mini-projektowi!

Awatar użytkownika
djset
Posty: 582
Rejestracja: czw cze 11, 2009 12:32
Lokalizacja: łódzkie / śląskie

Re: Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: djset » czw sty 07, 2010 09:56

Przy wydechu sportowym (np jak u ciebie mateush) spaliny szybciej się przemieszczają i sondy lambda mogą nie wszystko wyłapywać i chyba stąd taki patent oddalający je od epicentrum ;)
Jak będziesz już po zabiegu to daj znać czy to coś dało, bo ja także jestem bardzo ciekawy...

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: Konrad95x » czw sty 07, 2010 18:21

Mateush jaki konkretnie błąd wyswietla Ci komp?
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: mateush » pt sty 08, 2010 00:08

Cos z uszkodzonym katalizatorem chyba. Dokladnie nie pamietam.

Niestety nie bedzie mi dane przetestowac tego patentu w tym aucie poniewaz wracam do seryjnego wydechu.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
djset
Posty: 582
Rejestracja: czw cze 11, 2009 12:32
Lokalizacja: łódzkie / śląskie

Re: Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: djset » pt sty 08, 2010 00:19

mateush, a ile chcesz za twój (kompletny?) wydech? W jakim jest on stanie...?

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: mateush » pt sty 08, 2010 00:23

Na razie nie jest na sprzedaz.

PS. Ale za to na sprzedaz mam felgi 19" Competition i zawieszenie TEIN (zainteresowani -> PW)
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
djset
Posty: 582
Rejestracja: czw cze 11, 2009 12:32
Lokalizacja: łódzkie / śląskie

Re: Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: djset » pt sty 08, 2010 00:43

mateush, jak będziesz miał na sprzedaż wydech to miej mnie na uwadze... :twisted:

Konrad95x
Posty: 567
Rejestracja: wt sie 25, 2009 21:28
Auto: M5
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Sposob na "check engine" po wymianie/usunieciu kat

Post autor: Konrad95x » pt sty 08, 2010 16:15

Jeżeli błąd dotyczy uszkodzenia katalizatora to jak najbardziej takie tulejki dystansowe Ci pomogą ale należy je zastosować tylko na diagnostycznych sondach czyli za katem. Wyższa zawartość tlenu jaką wykrywa sonda podnosi napięcie impulsu i komputer odczytuje to jako zużyty katalizator...
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ